what a stud!

Kom precis innanför dörren. Utanför håller det på att dra ihop sig till oväder så är glad över att vara inne. När jag stod i kön och väntade på bussen på gullmars stod det en riktig snygging bakom mig som såg ut att vara i min ålder. Måste tilllägga att han bar snickarbyxor och var riktigt vältränad. När vi kommer fram till min hållplats så går han också av där. Vad är oddsen? Nu måste jag hålla span efter honom, haha! Fast Anna, han överträffar inte snyggingen i Kalmar. Tror inte det går.

Nu ska jag fixa kaffe, ställa in disken i skåpet och laga lite mat.


Konstig och suddig bild men ni ser att jag lever i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Snickabyxor? Vältränad? Omg säger jag bara! :D Fånga honom ;)

2010-09-10 @ 17:36:20
URL: http://lillfills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0