vad gör vi? nu kör vi!

Jag trottsade skit vädret och gick en promenad nu på eftermiddagen. Kom hem plaskblöt om fötterna, inte alls trevligt. Fixade mig lite kaffe och slängde mig i soffan så fort jag kom in. Mycket bättre. Vad skulle jag ha gjort utan denna fantastiska dryck?

När jag var ute och gick idag kom fanta och rosé låten igång på mobilen och jag blev verkligen home sick av att höra den. Kopplar den verkligen till den här sommaren och alla galna dagar på jobbet. Hur trist det än kan vara och hur dryga gäster man än kan ha så trivdes jag verkligen på jobbet den här sommaren. Vi var ett grymt gäng som jobbade. Kan tänka mig att ni har det galet tomt utan mig och Anna nu? Man kan med säkerhet höra en knappnål falla. Men don't worry, we'll be back!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0