best summer ever

Tidigare i sommar skrev jag ett inlägg om hur det här verkligen hade varit den bästa sommar i mitt liv och det står jag fast vid. Jag skrev även att om sommaren slutar med flytt till Stockholm så blir den perfekt. Det gör den ju också och jag kan inte säga annat än att jag är otroligt lycklig.



Gaaaalen studentvecka!

Jag tog studenten, en av de bästa dagarna i mitt liv!

Härliga dagar i Stockholm

Var på Ölands djurpark när Evelina fyllde 16

Hade många roliga personalkvällar och träffade min andra halva Anna! ♥

Blev nersprutad med mjukglass på jobbet

Hälsade på uppe i kroken en sväng!

Var på poolparty med mina favoriter, Stina och Felicia. Kommer sakna er!

Härliga sommarkvällar med gänget

Kvällen hos Mari, behöver jag säga mer?

Tjejkväll på stranden

Alla galna utekvällar, de blev en del, nästan varje helg och onsdag!

KRETA BABYY!

Ja och mycket mycket annat, en oförglömlig sommar helt enkelt. Det enda som gör sommaren dålig är att Anna inte längre är här. Saknar henne så otroligt mycket men nästa sommar ses vi igen.


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag håller med dig, det har verkligen varit den bästa sommaren. :)<3 Men nu saknar jag dig så mycket att jag vet inte vad jag ska göra.:( Jag vet att nästa sommar kommer bli oslagbar tillsammans här, men hur ska jag klara mig ända tills dess?! Jag funkar ju inte utan dig twin. Inte alls...

2010-09-06 @ 04:19:11
URL: http://annajessicamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0