utfrågningen av oppositionen

Jag hade tänkt skriva ett långt utlägg om utfrågningen av oppositionen men jag är allt för trött för att göra det. Jag slutar dock aldrig att förundras över deras luddiga svar och dumma uttal. Mest irriterad blev jag under diskussionen om skolpolitiken. De rödgrönas skolpolitik är inte annat än skit och jag hoppas för Sveriges skull och de svenska skolungdomarnas skull att den aldrig får bli verklighet. Men den debatten tar vi en annan dag för nu måste jag sova. Imorgon blir det debatt och det vill vi inte missa!




Tänk efter nu ni som ännu inte har röstat och rösta för en regering som faktiskt håller ihop och ger raka svar på vad de vill med sin politik. De som låter oss ha vår fria vilja kvar och där det lönar sig att jobba och vet hur man ska skapa jobb. De rödgröna verkar varken kunna bestämma sig eller kunna ge raka svar och har en obefintlig jobbpolitik. Det är väl ändå inget som vi vill låta styra vårt land?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0