tomt rum

Färdigpackad och nyduschad. Sitter och tittar på mitt rum som känns väldigt tomt. Kommer sakna det lite faktiskt, i alla fall min säng. Den är för stor för att följa med så den får stanna hemma. Både Louise och min familj har gett oss massor av saker så det känns som om vi är förberedda. Ja mina vänner, imorgon börjar mitt samboliv i Stockholm, haha! Vet inte hur det blir med internet när jag kommer upp men det märker ni.

Nu ska jag snart gå hem till Christian en sista gång. Att säga hejdå är verkligen inte kul. Men det är inte som USA den här gången i alla fall. Nu kan jag enkelt åka och hälsa på alla. Bäst för er att ni kommer upp också!


Sneak peak på lägenheten, så här såg det ut när snubben innan oss bodde där. Garanterar er att jag och Louise kommer ha det mycket snyggare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0