TITTA DÄR ÄR Ö&B

Jag och Louise hade en klockren konversation på väg till ICA Maxi.

Jag: Åh, titta där är SATS i Haninge som jag kan träna på
Louise: Ja och titta där är Ö&B!
Jag: Nej men gud vad bra, dit får vi åka någon dag
Båda (när vi inser hur otroligt dumt det lät): HAHAHA

I övrig kan vi sumera vår storhandlingsresa med krångliga bussbyten, missade varje buss precis, lång väntan i kylan på nästa buss, leta efter det billigaste i affären och så det bästa. Håll i er nu! Louise och jag satt och väntade på bussen som vi precis missade. Det kommer en buss med rätt nummer som har "Ej i trafik". Tror ni inte Louise och jag lyckas få den snälla busschaffören att köra en omväg och lämna av oss där vi bor? Enormt tack till honom, det är riktig service.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0