till I collapse

Good morning boys and girls! Solen skiner och det är iskallt ute. Höst? Japp. Nej men jag längtar lite efter mysiga höstkvällar. Mysa upp sig i soffan med tända ljus, en kopp te och lite mörkchoklad.

Jag ska snart ut och ta en powerwalk med hunden. Mamma kommer vid elva och tar mig till jobbet. Ska väl jobba några timmar och ikväll kommer mina vänner över till restaurangen på middag. Kommer bli riktigt mysigt! Tänkte att vi skulle ses innan jag flyttar. Åker på söndag eller måndag.

För övrigt har jag inte börjat packa än? Bra Denise. Får ta tag i det imorgon. Men nu måste jag röra på mig.


Jag älskar att lyssna på den här låten när jag tränar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0