Things you might not know about me

  • Jag är glutenallergiker och har varit sen jag var 1½ år. (Att jag sen inte alls bryr mig om det är en annan femma.)
  • Blod är det värsta jag vet, har fobi mot det. Svimmar väldigt lätt när jag ser det. (Ger mig problem på restaurangen när vi har hanterat kött och det är dags att diska, fy..)
  • Har varit truppgymnast och ganska duktig dessutom. Tävlade för IFK Mora GK men fick lov att sluta pga skador och brist på tid.
  • Jag är sämst på bollsporter. När man spelade brännboll i skolan var jag alltid den tjejen som alla sa "Denise slår gå fram nu" om. Och tjaa, nej bollen kom ju inte så långt.
  • Efter nian åkte jag till Kalifornien i ett år och var utbytesstudent. Gick på Acalanes High och det var bland det bästa jag har gjort!
  • Jag är en väldigt klantig människa. Välter saker, går in i saker, snubblar, säger saker vid fel tillfällen, tappar föremål, kladdar ner mig själv, ja you name it.
  • När jag var liten var jag modell för ett klädmärke som hette busiga barn. Gjorde katalog jobb och blev erbjuden att åka runt och göra kampanjer samt större katalogjobb för dom men min kära moder tackade nej. (Att någonsin göra något sånt igen med mina 155 cm är bara att glömma, TACK MAMMA!. haha)
  • Jag har inte ätit pizza sen jag var 12 år.
  • Min dröm är att bli projektledare och jobba med marknadsföring eller pr/event. Helst mot politik. Har som ambition att inom ett eller två år komma in på Berghs school of communication.
  • Min gomspene (den där ding dong grejen längst bak i munnen) är delad. Slå det ;)
  • Jag grundade Eventgruppen på John Bauergymnasiet när jag gick i ettan. Fast då hette den aktivitetsgruppen. Hoppas verkligen att kvarvarande elever fortsätter driva denna fantastiska grupp med samma anda som Anita och Nikolina avslutade den med.
  • Jag har väldigt dåligt självförtroende och höga krav på mig själv men har ändå en stark kämparglöd och ger mig sällan
  • Jag har en förkärlek till pensionärer, hellst gamla gubbar, dom är så fruktansvärt söta! Men även att se ett äldre par gå hand i hand får mig att smälta.
  • Läs hur väduren (mitt stjärntecken) ska vara och du har en perfekt beskrivning av mig.
  • Jag är vänsterhänt och skriver som en pojke, det säger i alla fall min pappa. Fick i lågstadiet ta extra skrivträning för att jag inte skrev "fint" nog.
  • Jag har på mina 155 cm vägt 72 kg. I blame it all on America.
  • Jag och saker på hjul går inte ihop. Fick ny cykel med bakåttramp, tryckte in båda bromsarna och voltade. Testade att köra cross, drog på full gas och låg med crossen över mig. Körde fyrhjuling, fick något i ögat och körde i princip in i en lada. Hur pass bra jag är på att köra bil behöver vi inte prata

Det var lite totalt onödig fakta om mig, enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0