the blue spoon is important

Jag måste säga att jag var fruktansvärt trött när jag gick upp imorse och röstade men en tupplur senare och med en supergod omelett i magen är jag på G igen. Jag ska (trots att jag känner mig hur dum som helst) fixa mig och gå till skolan för att säga hej till Bea och ta en kaffe.

Tänkte även springa förbi stan lite snabbt , gå en långrunda och sen ska jag på medlemsfika med MUF. Niklas Wykman ska tala lite så det kan bli riktigt bra. Vad hittar ni på idag? Är ni ute och myser i höstvädret? Ja mina vänner, enligt mig är hösten nu här. Lite tragiskt kanske? Men en ypperligt bra anldening till att sitta inne på kvällen med lite mörk choklad och dricka te!


När jag gick på John Bauer var det ytterst viktigt att jag alltid fick en blå sked till mitt kaffe. Fick jag inte det och något gick fel den dagen skyllde jag det jämt på skeden. Tur att Bea och Tanja alltid såg till att det fanns en blå sked till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0