SKUMMAD MJÖLK

God morgon! Solen skiner och det är sånt där underbart höstväder som jag bara älskar. Synd att jag måste jobba idag för annars hade varit ett perfekt fototillfälle. Vi får helt enkelt hoppas på fler fina dagar så ska jag nog hinna ut med kameran.

Nu ska jag fixa mig, om en timme ska jag åka in till stan. Blir det bodypump pass innan jag går på mitt kvällspass. Idag blir det ännu mer latteträning och ni ska nog se att jag snart är grym på det. Haha! Gjorde dock två till mig själv som faktiskt blev riktigt bra. Vem vet, jag kanske är en naturbegåvning på att skumma mjölk och stampa kaffe? Eller så har jag bara tur? Jag vill hoppas på det första.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0