Niklas Wykman, en stjärna i retorik

Behöver jag säga mer än att Niklas Wykman är grym? Han är en otroligt bra retoriker och att han även förespråkar en väldigt bra och rak politik gör honom till en stark politiker. Jag är imponerad utav hans framträdande i debatterna idag och jag känner att jag kan säga, utan att vara partisk, att alliansen var snäppet vassare.

Innan och mellan debatterna var vi MUF:are på plats och kampanjade och vi värvade faktiskt flera medlemmar vilket var väldigt kul. Något annat som även fick mig att dra på smilbanden var när Socialdemokraterna fick sig en känga av en elev för smuttskastningen de bedriver med sin LO-kampanj. Men det förvånar mig inte att de bedriver sån låg politik, de kommer ingen vart med sin egna och känner då att de måste dra ner Alliansen som det faktiskt går bra för och ha politik värd att rösta på.


Bild lånad av Karl Holst.


Kommentarer
Postat av: Anton

ja han äger iaf alltid upp tjejen från SSU i de flesta debatter.

2010-09-05 @ 11:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0