lost at sats

När jag anlände till SATS på medborgarplatsen idag kände jag mig lite villsen. Visste inte vart jag skulle byta om eller hur det gick till när man skulle gå på ett pass. Tillslut kom en man till receptionen och jag fick lite hjälp. Hittade till omklädningsrummet och kände mig smått dum över att inte ha tänkt på hänglås som precis alla verkade ha. (på nordic behövde man inte sånt..) Väl inne i träningssalen kände jag mig dock bekväm och när musiken drog igång var jag som hemma. Kände mig mycket starkare än vad jag trodde och det var helt underbart! Längtar redan tills imorgon när det är dags att träna igen.


En trött och osminkad Denise på väg till SATS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0