kan ha gjort något dumt..

Jag tror jag kan ha gjort något väldigt dumt idag. Ja som ni vet älskar jag att träna. Var i stort sett träningsnarkoman innan sommaren satte fart. Nu har jag inte tränat på ett tag men verkligen längtat efter det. När jag var påväg ut vid plattan stod några ifrån SATS där och hade en lite kampanj, det var billigare att bli medlem nu... Så ja, jag blev medlem. Men jag vet inte hur smart det är? Gäller att jag får jobbet nu om det ska funka. Annars har jag satt mig själv i en lite dålig sist. Jäklar att jag ska ha sånt träningssug, att killen var galet snygg och hade en övertalningsförmåga som jag inte kunde motstå. Men ja, positivt, JAG KAN TRÄNA IMORGON! HURRA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0