JÄKLA SKIT

Idag är en sån där dag när allt känns hopplöst ni vet? Han ifrån Bellmans har inte hört av sig så det verkar inte som jag får jobbet. Vilket faktiskt förvånar mig eftersom vi var tre stycken som kunde få tjänsten. En var kille och dom andra två ville inte att han skulle få jobbet och så en till tjej som tydligen inte var framåt eller hade gjort särskillt bra ifrån sig. Tjejerna ville att jag skulle få jobbet och tydligen hade det gått bäst för mig. Så att han itne hört av sig, ja det förvånar mig verkligen. Hur eller hur borde han ändå ringa och ge besked tycker jag.

Just nu lutar det åt att åka hem en vecka eller två och jobba så jag får ihop till hyra och det. Känns verkligen som ett nederlag och jag känner mig smått deprimerad. Mest över att jag inte kommer kunna träna. Jag som äntligen hade kommit igång igen.

Nu ska jag fixa lite mer te och krypa ner i soffan. Imorgon är en ny dag med nya tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0