Jag har röstat!

Jag slog mig precis ner i soffan med en riktgit god frukost. Sitter och firar att jag äntligen har fått rösta samtidigt som jag ser på nyhetsmorgon. Det känns otroligt bra att ha varit en av de första att lägga min röst på moderaterna. Vi var en stor grupp som gemensamt var där och la våra röster. Tillsammans ska vi vinna det här valet.

Jag måste säga att det känns speciellt att äntligen ha röstat. Jag har längtat efter att få göra det och nu har jag äntligen lagt min röst på ett parti som jag verkligen tror starkt på. Jag känner mig faktiskt lite mer invigd i samhället och lite närmre vuxenvärlden.



MUF Kalmar hade tältat utanför för att kunna vara de första att få lägga sina röster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0