I DID IT AGAIN

Ja det är nu ännu en gång konstaterat att jag och kaffe går inte ihop på jobbet. Tog med mig en take away kaffe när jag gick och köpte köttfärs. När jag kom tillbaka ställde jag kaffet vid kassan, gick in i köket och lämnade färsen. Gick iväg för att fixa något, kom på att jag tappat bort kaffet så gick och letade efter det. Hittade det vid kassan, noterade lite för mig själv att jag borde flytta på kaffet för annars skulle jag säkert slå ut det när jag slog på kassan sen. Sprang iväg och fixade med något, såg en gäst vid kassan, sprang tillbaka och slog in samt slog ut kassalådan. Vad händer? Jo mycket riktigt, kaffet flyger ner på golvet och det är kaffe överallt. Bra gjort Denise!

Nu ska jag ut och gå med min syster i vinterkylan. Vi hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0