har ni eller ska ni rösta?



Om 10 dagar är det val.
Herregud vad fort tiden går. Nyss var det ju ett halvår kvar? Jag blev överlycklig när vi fick igång tvn igår. Måste kunna se valvakan. Är lite ledsen över att inte vara i Kalmar med mitt MUF gäng och kampanja nu dom sista avgörande dagarna men jag är säker på att dom gör ett strålande jobb, som alltid!

Har ni röstat förresten? Jag tycker det är väldigt viktigt att man faktiskt sätter sig in och lägger en röst. Vi lever i ett demokratiskt land och man borde verkligen utnyttja det. Verkligen dumt att inte lägga en röst när man kan och får. Även om man inte tror det så kan vi faktiskt påverka. Så jag uppmanar er alla, sätt er in i politiken, gör ett test, gå ut på stan och fråga de som kampanjar om de olika partierna och LÄGG EN RÖST!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0