FRAM OCH TILLBAKA, INGEN LUGN STUND

Idag har jag flängt fram och tillbaka som en tok. Började dagen med en tripp in till stan och ett Shape pass på SATS som för övrigt var väldigt jobbigt. Kommer jag absolut att köra igen. När jag hade tränat färdigt bar det av hem. Var in i lägenheten och vände. Åkte till mormor och morfars firma, fikade. Åkte hem igen, tog en frukt. Ner på stan med kusin sen hem igen.

Nu har jag landat i soffan. Ätit goda rester från igår. Kycklingfilé med råstektpotatis som Louise hade lagat. Resten av kvällen blir lugnt. Ska se på idol och dricka te. Är riktigt trött så det blir perfekt.


Tänkte att ni kunde njuta till den här låten som min twin skickade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0