nejtack till en rödgrön röra

Satt och läste på expressen och snubblade över en artikel med Lars Ohly. Den mannen ger mig rysningar och inte av den bra sorten. Jag blir så irriterad på förslaget om föräldrar kvotering. Att Ohly verkligen vill få igenom det förvånar mig inte alls men det gör mig upprörd. Vi är enskilda individer och vi ska ha rätten att välja själva vem som ska vara hemma med barnet och hur länge. "Kvinnor kan använda bröstpump" säger han. Ja visst kan vi det men i alla familjer kanske det inte passar att mannen tar över ledigheten eller vice versa. Jag blir så irriterad. Det är verkligen inget som regeringen ska sitta och styra över.

Nej Sverige lägg er röst på alliansen så vi slipper kommunister i vår regering som inte vill annat än styra våra liv till punkt och pricka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0