ALWAYS SOMETHING TO TALK ABOUT

Idag blev jag lite glad. Min mormor ringde mig och berättade att hon gjorde äppelmos som jag ska få. Det ska jag ha i min gröt, jajjamen. Hon gör riktigt gott äppelmos och det är inte alls så onyttigt som det man köper. Min mormor är allt bra hon! ♥

Nu sitter jag i soffan med te, vad annars? Väntar på att frugan ska komma hem. Är väldigt trött och vill mest sova. Men vi har inte sets på länge, hela tre dagar ni vet, så måste vänta uppe! Kommer ihåg när vi var små och sågs varje dag i skolan, lekt efter, sov på helgerna och pratade så fort man kom hem på söndagen. Mamma ifrågasatte alltid hur i hela friden vi fortfarande kunde ha saker att prata om. En sak är säker, med Louise Wallin blir det aldrig tyst eller tråkigt. Så skynda dig hem nu fis för det är lite ensamt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0