ALLIANS FÖR SVERIGE

Igår skrev vi borgelig och moderat historia. För första gången blev en borgelig regering omvald och moderaterna är större än någonsin. Jag känner mig otroligt lättad över att Alliansen kommer att fortsätta styra vårt land och glad över att få se Fredrik som fortsatt stadsminister. Det tar tid att vända om ett land som så länge har styrts av en socialdemokratisk regering men Fredrik och de övriga har gjort fyra riktigt bra år och jag är säker på att dom kommer göra fyra kommande år ännu bättre och Sverige till ett bättre land!

När det sen kommer till SD så kan jag inte säga annat än att jag är besviken. Dom har inget i riksdagen att göra och det är en skam att dom har hela 20 mandat. Jag har dock förtroende till Fredrik att han sköter det här bra och att de övriga partierna agerar moget i frågan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0