all the things we did together, those will be the best memories

Jag vill börja med att tacka kalmar vägverk för att det är nyasfalterade vägar nästan hela vägen hem till mig. Det gjorde att min vandring hem barfota med klackskorna i handen inte gjorde lika ont som på gammal asfalt. Thank you!

Jag har haft en helt underbar kväll, från början till slut. Avnjöt en god middag på restaurangen med mina fina vänner. Efter det blev det en helkväll på Vallen med massor av dans. Det var för första gången på hela sommaren mycket folk och jag träffade så himla många som jag kände vilket var jätte roligt. Känns verkligen som det perfekta avslutet innan jag flyttar.

Kvällens enda minus var att jag saknade min twin Anna, en kväll kan inte bli helt perfekt utan henne. Sen var det liiiiite för kallt. Svor tyst för mig själv när jag gick hem över att jag inte hade kommit på den smarta idén om att ta med vantar, mössa och halsduk ut. Knuffandes folk på dansgolvet är inte heller någon hitt men det är väl sånt man får stå ut med?!

Tack alla fina vänner för en toppen kväll, kommer sakna er så galet mycket!


Jenni, Fanny, Felicia, Jag och Stina på restaurangen

När man kollar på den här bilden i större format ser det ut som att jag bara har en tand. Smickrande!


Kommentarer
Postat av: Anna

hahahha, ååå twin.<3 Jag älskar sista bilden, så sassy. Saknar dig extra mycket när jag kollar på bilderna. Du är underbar! :D Vad glad jag blir att höra att du fick det bästa avslutet också! Det måste jag få höra allt om snarast. LOVE

2010-09-04 @ 07:57:05
URL: http://annajessicamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0