A PAINFUL DAY

Den här dagen har inte varit bra. Steg upp vid elva och la mig i soffan en sväng för att vakna till. Gick ut till köket lite senare för att fixa frukost och får då mitt första migränsymptom. Frukosten blev en alvedon och sen har jag sovit resten av dagen. Vaknat till ett par gånger och haft galet ont. Klunkat vatten och sovit igen. Är väldigt irriterad eftersom jag nu missade min träning idag IGEN.

Nu är den mesta av värken borta. Är mest bara tung och öm i huvudet. Tänker därför gå ut på en långpromenad. Känner ett galet sug efter kaffe men det får jag inte dricka när jag har migrän. Tycker synd om mig själv.


Jag hade velat ha den här tröjan att mysa i idag. 925 var min zip code när jag bodde i USA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0