3 dagar kvar till val, kolla på sverige jobbar tv

Det blev en promenad i ett mycket lustigt väder. Först var det riktigt kallt, sen började regna, lika fort som det hade börjat slutade regnet. Men det varade inte lite för snart vräkte det ner igen. Jag trotsade regnet och fortsatte min promenad och snart var det solsken och riktigt varmt. På vägen hem mulnade det på igen och nu tror jag att det inte dröjer länge innan det regnar igen.



Har fixat mig lite mellanmål, en kopp kaffe och en skål med turkisk yoghurt, bär och honung. Avnjuter det hela till Sverige jobbar tv, peppar inför valet och pratar med min andra halva Anna!


Kommentarer
Postat av: love&peace

Det lät gott med turkisk yoghurt och bär ^^

2010-09-16 @ 19:29:49
URL: http://loveandpeace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0