TJAFFS

Min dag blev inte som jag hade tänkt mig. Streetpasset var inte bra så gick efter ungefär 20 minuter. Smet in till gymdelen och körde lite mage istället. Får ladda om och köra hårdare imorgon helt enkelt. Zumba och rygg/axlar väntar.

Kom på att jag inte berättade att jag tjaffsade med en tant på tunnelbanan igår. Jag gick på vid t-centralen och fick stå upp. När vi kommer till gamlastan reser sig en tjej upp och jag sätter mig ner. En kvinna (45-50 år) blir sur och säger till mig att hon borde få sitta. Jag reser mig gärna om en person är i behov av att sitta men inte för att någon vill sitta för det vill jag också. När hon sa till mig sa jag att jag hade varit uppe sen sex och jobbat hela dagen sen tränat ben på det så jag tänkte inte ställa mig. Hon sa att jag var oförskämd men det håller jag verkligen inte med hon. Hon var varken skadad eller gammal så hon kunde gått stå upp.

Nu ska jag dricka en till kopp kaffe och sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0