TIME GOES BY SO FAST

Har ni tänkt på en sak? Det är snart jul. Jag tycker det känns som om det var nyår nyss. Det är galet vad fort tiden går. Jag har varit 20 i över ett halvår redan. Bott här i nästan två månader, det är över fyra månader sen jag tog studenten. Tiden bara rusar iväg. Slog mig precis att jag till och med har varit singel i ett halvår. Det stundar väl inte förrän jag står där med hus, man och barn. Nej förresten, inte barn, det ska jag inte ha. Men ett eget byggt hus det ska jag banne mig ha.

Ja som sagt snart är det jul och nyår och då ska min träning verkligen ha gett synbara resultat, därför ska jag nu ta mitt pick och pack in till stan för att göra just det jag älskar mest, träna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0