THIS WEEK'S WORK OUT

Har det inte framgått tidigare så säger jag det igen. Träning är något jag brinner för och jag mår som bäst när jag rör på mig. Jag är riktigt arg på mig själv över att ha gått upp så mycket i vikt över sommaren. Ingen träning i kombination med att äta oregelbundet, alkohol och inte fått tillräckligt av allt jag behöver har satt sina spår. Nu är jag dock tillbaka till det livet jag trivs med. Bara kroppen som ska fixas.

Veckans träning ser ut så här
(Måndag: PW, Lite street, cykel och mage på gym)
Tisdag: Zumba + Axlar/Rygg
Onsdag: PW + Crosstraining
Torsdag: PW + Armar/Bröst
Fredag: PW + Ben
Lördag: Vilodag (fast jag jobbar så springer runt där + pw)
Söndag: Axlar/Rygg

Kör alltid cardio innan och efter mina gympass också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0