THE TOUGHEST WORKOUT YOU'LL EVER LOVE

Det finns en träningsform som jag alltid har velat prova på och det är military training. Hade varit optimalt att kunna kombinera min gymträning med MT. För er som inte vet är military training, även kännt som boot camp, en träningsform man utövar enbart utomhus. Man jobbar i grupp och använder sig av sin egna kropp som vikt. Den är inspirerad av hur man tränar i militären och är riktigt tuff. Både styrka, kondition, uthållighet och det mentala tränas. Riktigt effektiv och bra träning.

Eftersom jag är allergisk mot kyla (ja psykiskt allergisk!) så kommer jag försöka hoppa på träningen i vår när vi går mot varmare tider. Tycker ni att det låter intressant kan ni gå in här och läsa mer. Det är där jag tänker börja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0