MISSING THE GYM

Jag hatar att inte träna, jag blir nervös av det. Rastlös och irriterad. Jag vet att jag behöver den här vilodagen men det är verkligen inte roligt. Vill till gymmet och köra ett stenhårt pass. Tur att jag ska göra det imorgon efter jobbet. Har jag berättat det förresten? Jag ska iväg och provjobba på Hotell Diplomat imorgon, börjar sju på morgonen. Wish me luck. Jobbar även torsdag och fredag kväll sen kanske jag börjar plugga på lördag.

Ni kanske minns att jag nämde att jag skulle ta ett lån? Ja allt det är inte färdigt än men får jag lånet går det till en utbildning. Kan ni gissa vad jag ska utbilda mig till?


Mitt mål med min träning just nu är att ta mig tillbaka till samma form jag hade i juni, därefter att fortsätta "tighta" till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0