KÄNDISSPANING

Tänkte att ni skulle få en snabb update om min dag också.

Har spenderat min mesta tid med Sarah idag, blev en långpromenad i stan i letan efter ett bra fik. Hamnade tillslut på Waynes, ovanligt? Nej. Vi pratade politik och träning i timmar, alltid lika givande! Ska bli hennes tränare i gymmet, ser verkligen fram emot det.

Efter träningen drog jag till SATS och körde ett riktigt tufft benpass. Så nu är jag helt slut och väldigt nöjd. Louise är ute med Petter ikväll så jag sitter här hemma sjäv men har rätt trevligt ändå.

Juste, jag och Sarah såg Peter Magnusson idag. Såg även Baby J (jayson) här om dagen. Ja lite lantis som man är så är det lite kul med kändisspaning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0