JUST GOT HOME

Känns som jag är den enda i Sverige som sitter hemma framför datorn och inte är ute och festar. Klev precis innanför dörren efter jobbet. Fötterna värker precis som dom brukar efter ett långpass. Ska snart krypa ner i sängen var tanken. Måste vara pigg imorgon för ska upp och inte till stan för att träna med Sarah!

Tänkte dock ge ger en lite update på senaste tiden. Jag har jobbat på Hotell Diplomat nu dom senaste fyra dagarna och det fungerar jätte bra. Har skrivit på anställningspapper så det flyter på. Är ledig imorgon men jobbar igen på måndag. Utöver att jag har jobbat har jag faktiskt inte gjort så mycket mer. Det tar på krafterna. Gått och blivit förkyld har jag också. Ja som ni ser, det händer inte allt för mycket så att jag inte har uppdaterat skadar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0