BUSY DAY

Det var inte lätt att ta sig upp imorse men dagen på jobbet har gått bra. Det som är skönt med att jobba morgon är dels att dagen går fort men även att man får äta en god hotellfrukost. Så mycket frukt det finns så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Underbart!

Dagen i övrigt har gått bra. För första gången gick jag helt själv med egen kassa och jag klarade det galant. Känns jätte skönt. Nu är jag ledig tills på söndag så får se vad veckan erbjuder. Givetvis massor av träning. Blev bodypump idag, imorgon väntar överkropp på gymmet och onsdag crosstraining. Tänkte pricka in en fika med mormor någon dag också. Till helgen kommer även familjen upp. Ja det blir nog full rulle!

Nu ska jag krypa upp i soffan och se på halv åtta hos mig samt biggest loser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0