17 OKTOBER

Det har varit lite struligt för mig med att få jobb här i Stockholm men jag är glad över att äntligen ha landat någon stanns, även om jag just nu bara står som extrapersonal. Provade på Bellmans ett tag och är glad över att inte jobba där. Arbetsgivaren är en skandal rent ut sagt. Jag får tacka min vän Marie för att hon såg till att jag fick intervju på Diplomat, jag trivs otroligt bra där. Personalen har verkligen fått mig att känna mig välkommen. Känner att jag kommer få det bra där.

På tal om trevliga kolleger, idag fick jag massage på jobbet, inte helt fel va? Nästan så jag ska anställa Simon som min massör. Skulle jag helt klart behöva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0