USELT VÄDER

Vilket väder vi har fått. Snöblandat regn har öst ner hela dagen så nu är mitt kära Stockholm dränkt i äckligt slask. Tunnelbanan tog tusen år och det är nästan omöjligt att ta sig fram. Fy säger jag bara. Hoppas det försvinner snart annars lär jag avlida.

På tal om avlida har jag nästan gjort det idag. Har varit rysligt trött och seg. Timmarna på jobbet har krupit fram och jag har mest velat gå och lägga mig. Tur att jag har så himla trevliga kollegor som livar upp mitt humör! Att jag även fick avsluta dagen med ett träningspass med Sarah gjorde mig också glad. Det är dom små sakerna som gör livet bra.

Nu ska jag kasta mig i duschen och sen vidare ner i sängen. Jobb imorgon igen och jag vill försöka vara lite pigg då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0