SLEEPY HEAD

Jag hann somna långt innan Beck började igår. Åt middag som Louise hade lagat sen la jag mig i soffan och somnade direkt. Det var helt klart välbehövligt. Idag var det riktigt skönt att kunna vakna utan någon klocka som ringde. Dock är jag fortfarande trött så det kommer bli tidigt ikväll också. 

På dagens agenda står träning. Har faktiskt varit för trött för att orka det under helgen men idag kör vi igång med bodycombat. Länge sen jag körde det nu så det ska bli skönt att få ta ut sig lite. Tror jag åker in till stan lite innan träningen också och strosar runt, det var ett tag sen nu! 


Hela Stockholm är frost belagt och det gör att jag saknar den underbara sommaren lite extra mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0