FAMOUS

Åter igen, I'm alive. Är bara så slut när jag kommer hem om dagarna så jag orkar inte sitta vid datorn. Det tar på krafterna att gå upp fem och jobba till tre. Men det är faktiskt ganska kul och jag tjänar pengar så jag klagar inte.
Har skrivit på anställningskontrakt nu så det känns jätte skönt. Träffade Per Morberg idag under lunchen också. Skäms lite över att jag har glömt att berätta att Fredrik Reinfeld har och åt här om dagen också. Det kommer rätt mycket kända människor till Diplomat så det är lika bra att vänja sig.
Nu har jag precis kommit hem. Snart kommer Louise och Emma hem också, ska bli trevligt. Tror jag ska kasta mig i duschen snart också. Behöver en lång dusch. Men först ska jag prata med Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0