COLD

Jag sitter här och värmer händerna på min kaffe kopp. Det är riktigt kallt i lägenheten, eller så är det bara jag som är frusen av mig. Rätt rimligt det också, jag brukar vara det.

Snart ska jag åka till gymmet. För första gånger på länge är jag inte alls sugen. Är allmänt opepp på att åka hela vägen in till stan för att avverka ett pass, åka hem, laga middag och sen kasta mig i säng. Ska upp vid fem imorgon så måste sova tidigt. Skulle mycket hellre stanna här i soffan och ta det lugnt. Problemet är bara att min otroliga ångest då skulle knacka på dörren och den är inte mycket trevligare. Därför är det bara att åka in och få det där jäkla passet överstökad. Vila står som tidigare sagt inte på schemat förrän på lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0