BLOOD

Det första som hände när jag kom in till jobbet idag var att jag fick veta att Callie var sjuk och att jag var själv i restaurangen. Jag var galet trött så det gjorde mig lite nedstämd. Som tur var flöt allt på bra ändå. Fick hjälp av Channa (room-service) och Dennis (kocken). Måste säga att vi fixade det riktigt bra.

Lyckades skära mig i fingret idag också när ett glas gick sönder. Jag som har blodfobi fick en smärre chock när det kom så mycket blod som det gjorde. Sprang in i köket och blev omplåstrad. Fick först ett snyggt blått plåster-bandage men det blödde igenom så fick springa in igen och få ett annat plåster och en fingerkomdom, riktigt snygg. Känner att jag förmodligen skapar nya trender med den. Nej men den hjälpte bra i alla fall.

Nu ligger jag i soffan, helt död och ska snart sova. Imorgon jobbar jag room-service med Channa och börjar därför sex. Hur i hela friden ska jag orka upp?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0