A CAPPUCCINO PLEASE

Inte för att det är så jätte intressant men jag har en man som är assistent åt en som bor på hotellet som kommer in varje dag och dricker cappuccino. Han dricker säkert 4-5 stycken om dagen. Det roliga är att han har lite halvknagglig engelska men vi har lyckats få en rätt bra relation och det är i princip bara mig han har kontakt med. Men idag skulle han beställa ytterliggare en cappuccino men då av Dennis men det gick inte så bra. Så såg han mig, sken upp och pekade på mig och jag förstod direkt. Skön kille.
Jag har faktiskt blivit bra på att skumma mjölk. Kan ha att göra med att alla ständigt ska beställa latte eller cappuccino när jag absolut inte har tid att göra kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0