You and I

Har pratat ut med Johanna idag så nu känns allt bra i magen igen, tack och lov. Ledsen att jag sårade dig gumman, finare vän finns inte ♥

Jag har varit ett litet hormontroll idag, skrattat och gråtit om vart annat. Nu väntar en fin kväll på Baronen med underbara människor. Dom har ett litet event ikväll eftersom andra filmen av Sex and the City släpps idag så man får goodiebags, kan vinna biobiljetter, det är modevisning och Charlotte Perelli kommer att vara där. En mycket bra kväll med andra ord!


You and I, always tösen!

Tänkte bara tilllägga och förtydliga så det inte blir missförstånd som jag märker att jag råkade skapa igår. Jag är varken arg eller sur på dem som ska hålla talet. Jag var arg på mig själv igår för att jag inte lyckas kontrollera mina privata känslor och lägga dem utanför skolan och anledningen till att jag bara gick var för att jag inte ville att någon skulle se att jag var ledsen och grät. Inte av några andra skäl. Deras tal är jätte fina och jag är väldigt glad för deras skull och vet att dom kommer göra det fantastiskt på studenten. Mkay allihopa? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0