yesterday

God morgon, visst är det fint väder idag? Jag var galet trött när jag vaknade idag så det var tur att solen strålade, annars hade jag nog inte kommit upp! Idag har jag en fullspäckad dag med skola och så ska jag åka till Nyrbo och kampanja med MUF.

Tänkte bara berätta om igår. Jag och lite vänner gick till Baronens event inför SATC premiären. Först blev vi i princip dödade utav alla tjejer när dom delade ut goodiebags. Jag stod mitt i smeten och blev tryckt ifrån alla håll och kanter. 4 tjejer svimmade, någon spydde och vissa kom ur högen blodiga. Efter den fasansfulla upplevelsen med tjejer som vilddjur gick vi på en tipsrunda i hopp om att vinna biljetter till filmen men vi förstod inte att man skulle skynda sig så vi var allt för sega och fick inga biljetter. Men vi hade bättre lycka under nästa tipsrunda, vi skyndade oss som galningar och vann biljetter till premiären. Så igår såg vi alltså filmen som var grymt bra, se den gott folk! Innan bion gick vi även till Krögers och tog en cider och lite natchos. Vi blev även bjudna på cosmopolitans innan bion. En galet bra kväll med underbara vänner!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0