visitkort fixade

God kväll! Har precis hjälpt pappa att fixa lite visitkort till restaurangen och beställt dom. Ska bli kul att se dom när dom kommer. Tror vi skulle få dom nästa måndag så inte allt för lång tid. Pappa och jag har även ätit en god middag. För min del blev det kycklingfilé med gorgonzola sås, riktigt gott. Jag är en sucker för gorgonzola, eller ost över huvudtaget. Det måste bli en ost och vin kväll snart känner jag.

Nu tänker jag däremot inte dricka vin utan gå och lägga mig. Ska upp i vettig tid imorgon och åka till jobbet. Ska faktiskt sluta lite tidigare imorgon så jag hinner träna. Har sån ångest över att jag inte har gjort det så ni anar inte. Men imorgon blir det lite bodypump i alla fall. Ha så kul ikväll alla och festa lugnt!


Inatt tänker jag drömma om sommaren och om den här söta klänningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0