5 maj

Hejsan! Hur är det med er? Skiner solen hos er också? När jag gick till skolan idag så regnade det men nu på eftermiddagen/kvällen har det blivit riktigt fint igen. Nu känner man att våren är påväg igen. Träden är gröna och studenten är snart här. Jag vet att jag tjatar om det men fan, jag längtar som en tok. Haha!

Just nu sitter jag och skriver min projektarbetesrapport som ska vara inlämnad imorgon. Jag är grymt trött så det går segt framåt. Jag är framme vid diskussionsdelen nu så jag är nästan färdig. Om jag inte orkar hela ikväll så skriver jag klart det sista imorgon innan jag går till skolan. Fast skulle helst vilja börja med svenskan då. Vi får se hur jag gör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0