klarat engelska b, äntligen!

Ni läsare ökar ständigt ändå är det aldrig någon som klämmer ur sig något så jag vet vem som läser. Ta och gör det, jag är faktiskt nyfiken!

Hur som helst är jag jäkligt glad. Klarade precis av engelska b. Läste kursen förra året men blev sjukskriven ett tag så hade lite uppgifter över till i år och har äntligen fått in allt. Fick MVG i kursen så jag är väldigt glad. Har även avverkat lite andra uppgifter kvar så det är inte mycket kvar på listan nu. Ska snart kila hem och ladda inför bodypump ikväll. Mycket bra dag trots all min sentimentalitet!


Älskade Älvan i ettan.

Kommentarer
Postat av: emma

jag läser, men det vet du redan;)

2010-05-31 @ 18:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0