slappa i soffan

Kört bodypump tre dagar i rad nu, kan ju säga att jag är lagomt mör i kroppen. Imorgon ska jag faktiskt vila. Känner att jag behöver det. Men på onsdag kör vi igen! Träffade Chris på vägen hem också och blev inbjuden till gruppträningen på lördag, ska helt klart gå.

Nu har jag precis ätit lite och sjunkt ner i soffan. Ska försöka göra ite psykologi, har fortfarande inte kommit någonstans med den. Helt hopplöst. Om det är någon som är duktig på psykologi får ni gärna hojta till. Pratade dock med Anna idag i skolan och det hjälpte lite!

Juuste, jag han kommit en bra bit projektrapporten nu och hann förbi skatteverket och e-deklarerade, underbart. Så nu får jag pengarna innan midsommar. Ny mobil! Haha.


Man är alltid snyggast efter träningen, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0