Färdig med presentationen

Vart tog det fina vädret vägen? Verkar som vi väntar en åskig kväll. Jag som snart ska gå till träningen, inte kul! Ser att regnet öser ner. Tur att det finns paraply för regn ska inte få stoppa mig ifrån att träna.

Jag har precis gjort färdig min presentation inför JB Expo, ett event där alla treor på skolan redovisar sina projektarbeten. Jag börjar bli riktigt nervös nu faktiskt. Jag hoppas att inte så många kommer och tittar på min redovisning fast samtidigt vill jag inte att det är jätte många där heller. Vilket dilemma va?


Hittade en ytterst charmig bild ifrån min barndom. Jag och min kusin Fanny. Visst ser jag ut som en pojke?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0