what a day!

What a day! Det har varit riktigt fin vänder idag. Självklart skiner solen när jag jobbar heldag. Nåja, det är trevigt att se en blå himmel istället för massa regn. Dagen på jobbet har gått bra men varit lite små seg. Började vid tolv och slutade runt sjutiden. Hann förbi skolan en sväng och tog det lugnt med Bea och Malin innan jag åkte över. Fick även besök av Johanna på jobbet! Så jag har haft många trevliga stunder under dagen.

Tanken ikväll var att jag skulle träna men är lite små snuvig så det blev ej så. Tog istället en power walk men kom bara ner till Krögers för där stötte jag på lite kompisar så blev sittandes där ett tag. Riktigt trevligt och VARMT! Nu är tanken att jag ska städa mitt rum. Vi får se hur långt jag kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0