just because I'm bored

Nämn något som gjorde dig glad igår: Jag var på rätt dåligt humör igår men tjejerna i skolan gör mig alltid glad.
Vad gjorde du kl 08 imorse:
Sov
Vad gjorde du för 15 min sedan:
Kollade på körslaget
Det senaste någon sa till dig: Hej då tror jag
Vad har du druckit idag: Vatten, mineralvatten och kaffe!
Vad var det senaste du åt:
Sushi!
Vad var det senaste du köpte:
Ett äpple
Vad är det för färg på din ytterdörr:
Hm, träfärgad? Eller om det är in till själva huset så är den grön
Vad är det för väder hos dig nu: Soligt vårväder, underbart!
Godaste glassmaken:
Typ citron sorbe
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Jag tror inte man kan bli kär så fort man ser någon, det är något som växer fram. Men jag tror definitivt på attraktion vid första ögonkastet och känna att man vill ha någon.
Sover du tungt:
Nej jag vaknar jätte lätt, grymt drygt!
Drömmer du mardrömmar:
SJa, drömmer rätt ofta att folk ska mörda mig. Sen vaknar jag mitt i natten och kan inte somna om
Trivs du med ditt jobb:
Det är heeelt okej!
Favoritklädsel:
Uppklätt, då man känner sig som snyggast! High heels och en snygg klänning. Fast jeans, snygg tisha och kavaj är inte fel det heller
Favoritlåt just nu:
Många men Alexandra Burke - Bad boys har gått varm hos mig
Vad ser du om du tittar till höger:
Lillasyster
Vad gör dig glad just nu:
Vetskapen om att jag tar studenten om 41 dagar
Vad ska du göra härnäst:
Gå ut i köket och ta ett glas vatten
Höger eller vänsterhänt:
I'm a leftyy
Humör just nu:
Rätt glad men längtar som en tok efter att få åka till Stockholm igen!
Favoritgodis:
Choklad, alltid
Kläder just nu:
Jeans, all the american rejects tisha och stor hoodie från high school
Sommarplaner:
Stockholm, festa, jobba, sola och förhoppningsvis FLYTTA!
Hur många kuddar sover du med:
Tror jag har 7 kuddar
Spelar du något instrument:
Nej det är verkligen inte min grej. Min pianolärare bad mig att sluta och hitta en annan hobby och min musiklärare i nian talade om för mig att jag inte har någon takt i kroppen när jag spelade trummor. Så jag överlåter det till dom som kan!
Morgon eller nattmänniska:
Det beror på, under sommaren är jag nog nattmänniska men under skolåret då är jag mer morgonmänniska faktiskt
Vad är viktigast för dig:
Att jag får träna och mina nära och kära mår bra
Är du kittlig:
Som bara den, usch!
Snarkar du:
Inte vad jag vet om
Stjärntecken:
Vädur
Äckligaste insekten:
Alla insekter är lika äckliga.
Stökigt eller välstädat:
Jag föredrar att ha det städat men jag är en riktig slarvpelle så det tenderar alltid till att bli stökigt.
Längtar du mest efter just nu:
Balen, studenten, stockholm, sommaren och att flytta!


Kommentarer
Postat av: Mia

haha, roligt xD vad gör man inte när man har tråkigt ^^



SV: Absolut! Jättesnygg ^^ eller hur !? :)

2010-05-01 @ 21:02:52
URL: http://miasfashion.blogg.se/
Postat av: ida

svar: tack :D

2010-05-01 @ 22:09:35
URL: http://byidagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0