ursäkta för låg uppdatering

Hej alla! Ni får ursäkta riktigt dålig uppdatering idag men har inte riktigt haft tid. Spenderade hela förmiddagen med att fotografera Malin och hennes son och sen även Johanna och Magda. På eftermiddagen såg jag till att plugga under lektionen och när jag kom hem var det bara att äta för att se gå till träningen.

Nu är jag i alla fall hemma. Ska springa med hunden och sen sätta mig och plugga. Har fått tillbaka min kamera så tänkte visa några få bilder ifrån festen i lördags också. Bättre sent än aldrig, right?


Tränade bodypump idag så är lagomt slut i kroppen nu. Men hade gärna gått en långpromenad också, synd att allt plugg kommer ivägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0