trött efter en lång helg

Sitter i soffan och är allmänt trött. Dagen på jobbet var lite halvseg men gick bra. Känns skönt att få ihop lite itmmar i alla fall. Åker dit en sväng efter skolan imorgon också. Efter jobbet drog jag direkt till gymmet och körde bodypump. Ni anar inte hur skönt det var. Fick en riktig adrenalinkick i slutet, härligt! Tog en power walk hem också.

Nu sitter jag i soffan. Borde plugga men tror ni att jag gör det? Giviet vis inte. Seg kollar bloggar och vill mest sova. Är väldigt trött. Men borde se över mitt projektarbete. Inte mycket tid kvar nu. Herregud, snart studenten. Vad gör ni ikväll? Myser ni i soffan precis som jag? Hade jag haft ananas hade läget varit perfekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0